שאלות ותשובות

  • לכל מי שרוצה להכנס ולשמור על כושר
  • למי שאין לה את הזמן ו/או היכולת להגיע לחדר כושר או להתאמן בצורה מסודרת עם מאמנת.
  • למי שמתאמנת באופן קבוע אך רוצה את “הדבר” הנוסף הזה, את האפשרות להתאמן בצורה יעילה גם בימים האחרים ובשעות גמישות.
  • למי שבחופשה או בנסיעת עבודה.
  • למי שבחופשת לידה (וקיבלה אישור מרופא הנשים שיכולה להתאמן)
  • למי שאוהבת אימון קצר וממוקד.
  • למי שגרה בחו”ל ורוצה אימון אישי בעברית.
  • למי שרוצה איכות של אימון אישי אצלה בבית במחיר קבוצתי בסטודיו.

האימונים הם בעברית, שמות התרגילים בד”כ יופיעו באנגלית כי השמות בינלאומיים אבל בכל מקרה אני מסבירה כל תרגיל מהו.

אם יש לך מחשב, טלפון נייד ואת דוברת עברית את יכולה להתאמן יחד איתי ולהפוך לאחת מקהילת ה FITTERS שלי.

לא משנה היכן את נמצאת בעולם, הדבר היחידי שאת חייבת זה מסך שמחובר לרשת האינטרנט.

ציוד עזר נוסף שאינו חובה אך ניתן לשימוש בחלק מהאימונים כמו משקולות יד, גומיות התנגדות וחבל קפיצה, אפשר להשיג בכל חנות לציוד ספורט.

האימונים בהחלט מתאימים לכל גיל.

אם פחות מתאים לך קפיצות אז תמיד ישנה אופציה אחרת שאני מסבירה כיצד לעשות במהלך האימון ובכל מקרה את מוזמנת לשאול אותי, כתגובה לאימון מסוים, באתר, ברשתות החברתיות או בווטסאפ מה לעשות במקום תרגיל מסוים או איך להפוך תרגיל קופצני לקופצני פחות אך עדין יעיל.

עלותו של אימון אישי יחיד עם מאמנת גבוה יותר מאשר מנוי חודשי ב FITTERS.

בכדי לראות תוצאות אמיתיות לאורך זמן את צריכה לשלם עבור אימון שאורכו שעה, לפחות פעמיים בשבוע. בנוסף את תלויה בשעות הפנויות של המאמנת ומקווה שיתאימו לשעות הפנויות שלך.

באימונים כאן באתר, את מקבלת אותי כמאמנת אישית לכל דבר אצלך בבית (או בכל מקום שתבחרי), לאימון ממוקד קצר ויעיל, בכל זמן שתבחרי וזאת בעלות חודשית ששווה לבילוי ערב בודד בקולנוע. אני מדגימה לך בצורה מפורטת את התרגילים, מסבירה לך כיצד להקל או לאתגר את הגוף והכי טוב?! אני מתאמנת יחד איתך דרך המסך.

העדיפות הינה בדגש על קצב ההתקדמות שלך, על תשומת הלב לניואנסים קטנים בתרגילים ועל תוכן האימון, כלומר זו את מתאמנת מולי בקצב שלך, לא מתחרה עם אנשים נוספים בקבוצה או צריכה לעמוד בקצב של אחרים, את יכולה לעצור את הסרטון, לקחת מנוחות יותר ארוכות, לעשות פעם נוספת תרגיל מסוים או סט של תרגילים.

אני מסבירה כל הזמן מה לעשות, מנח גוף נכון, מה לעשות אם קשה מדי או אם קל מדי, מדגימה לך כל דבר, אם לא הבנת את יכולה לעצור אותי ולהריץ אחורה.

את בוחרת את תוכן ואורך האימון לאותו היום. כלומר, את יכולה לבצע איתי את האימון היומי שעלה או להחליט שדווקא היום את רוצה לעשות אימון לקבוצת שרירים אחרת (נגיד אימון ממוקד רגלים וישבן) או להחליט שהיום את רוצה אימון במשקל גוף למתחילים או אימון בעצימות גבוהה עם גומיית התנגדות. בקלות את יכולה לחפש את האימון שמתאים לך בדיוק.

הכי פשוט, נרשמים לאתר ומתחילים להתאמן, יחד איתי.

אם את חוששת מעניין המוטיבציה, אני ממליצה לך לבחור במסלול המנוי של ה BFF, במסלול הזה אני לא רק מאמנת הכושר האישית שלך, אני גם החברה הטובה שאיתה את קובעת להתאמן, ולחברה לא מבריזים נכון? תוכלי לקבל ממני הודעה כשעולה אימון חדש, לקבוע איתי מתי אנחנו מתאמנות, לשלוח לי תמונה של לפני ואחרי אימון (אפשר גם תוך כדי ) וכל זמן שתרצי, אני אהיה החברה הזו שקובעת איתך אימון ואף פעם לא מבריזה (-:

ככה, לאט לאט, את תסגלי לעצמך את ההרגל והמוטיבציה שבשגרה לחזור ולהתאמן שוב ושוב, יחד איתי וכשתראי תוצאות לא תרצי להפסיק.

אז, את רוצה להיות ה BFF שלי לאימונים?

אני מאמנת כושר אישית מוסמכת מזה מספר שנים רב, עם התמחות באימונים פונקציונליים, ואימונים אישיים לכבדי משקל. אני מאמינה גדולה בניצול זמן בצורה היעילה ביותר בחיים בכלל ובאימונים בפרט.

אני מבינה לגמרי כשאת אומרת שאין לך זמן או כוח אחרי יום עבודה ארוך מחוץ לבית או אחה”צ עם הילדים להתחיל אימון כושר מפרך, גם אני הייתי שם, עבדתי במשך 25 שנים בעבודות שטח מתישות בשרות המדינה ובכל זאת דאגתי לשמור על כושר כמעט יומיומי בדיוק בצורה בה אני מציעה לך להתאמן – אימונים קצרים, ממוקדים, יעילים ואפקטיביים מאוד.

אני מתמחה באימונים פונקציונליים שאלו אימונים שמשלבים תרגילים מורכבים (יותר מקבוצת שרירים אחת, כלומר מפעילים יחד את כל הגוף) אשר ניתן לבצע אותם במשקל גוף בלבד או עם עזרים פשוטים שיכולים להמצא בכל בית (משקולות יד וגומיות התנגדות בעיקר). האימונים משלבים עבודת כוח (אנארובי) בדופק גבוה (אירובי) ועובדים בדרך כלל על כל שרירי הגוף דבר שמביא לתוצאות מהירות יחסית כך שתוכלי להרגיש בשיפור ניכר בעבודת לב-ריאה (אירובי) ובכוח השריר שלך בתקופה קצרה יחסית (מספר שבועות) אם תתמידי להתאמן.

האימונים באתר מתאימים לכל רמת כושר מאחר ואת מבצעת אותם בקצב שלך על פי ההדרכה שלי.

בנוסף יש סדרת אימונים למתחילות, כדאי בכל מקרה להתחיל שם על מנת להכיר ולהתוודע לצורת האימון.

גם באימונים המאתגרים יותר אני מסבירה כיצד את יכולה לבצע אותם אם את מרגישה שאת עדיין לא ברמת הכושר אליה את שואפת.

חלק מהאימונים הינם בסטים של זמן (טיימר) ככה שאם את רק מתחילה יכול להיות שבסט מסוים תבצעי רק מספר מועט יחסית של חזרות (וזה בסדר גמור) ככל שתתקדמי ותעלי בכושר או אם את כבר בכושר מעולה אז באותו סט זמן מסוים ככל הנראה שתעשי מספר גדול יותר של חזרות (וגם זה בסדר גמור, ברור!) הכי כיף לפעמים אחרי תקופה שאת מתאמנת, לחזור ולבצע אימונים שכבר עשית ובזמנו היו לך קשים ולראות שהתקדמת, ואני יכולה להבטיח לך שאם תתמידי ותתאמני בצורה מסודרת תראי התקדמות ניכרת.

אימון פונקציונלי הוא אימון המשלב תרגילים מורכבים, כלומר תרגילים העובדים על כמה קבוצות שרירים ביחד ובצורה זו כל הגוף עובד בצורה יעילה ומתחזק.

אימון בעצימות גבוהה (בדופק גבוה) עובד על מערכת הלב ריאה ומפתח את הכושר האירובי שלך.

אימוני ה FITTERS הינם אימונים קצרים ויעילים העובדים על כל הגוף, באימונים שאני מעלה לאתר בשגרה אני מתייחסת לאימונים כמכלול שבועי, כלומר אימון אחד יכול להיות במשקל גוף, לכל הגוף בעצימות גבוהה, אימון ביום שאחרי יתמקד למשל בפלג גוף תחתון ושרירי הליבה, אימון נוסף באותו השבוע יהיה עם גומיית התנגדות בעצימות נמוכה וכן הלאה.

בצורה זו במהלך כל השבוע ניתן לקבוצות שרירים יותר מנוחה.

אם את מרגישה שהגוף עייף וזקוק למנוחה, נוחי יום אחד. במצב כזה אני ממליצה על מנוחה אקטיבית, כלומר, לא להתאמן יחד איתי אלא לצאת להליכה ספורטיבית או לטיול בחיק הטבע או לרכב על אופניים.

מזכירה לך שמדובר באימונים קצרים ואינטנסיביים (בין 10 דקות ולכל היותר 30 דקות) ככה שאם תתמידי ותתאמני איתי יום יום או לפחות 4 , 5 פעמים בשבוע את תראי תוצאות כבר אחרי 3-4 שבועות, בעיקר בחוזק הגופני וביכולת האירובית שלך. השילוב בין תרגילים לכל הגוף ועבודה בדופק גבוה גורמים לשריפת שומן טובה וניצול האנרגיה שבגוף בצורה היעילה ביותר גם שעות רבות לאחר האימון (עד 48 שעות, תלוי בעוצמת האימון) .

כדאי לשלב תזונה נכונה ובריאה יחד עם האימונים.

אני מאמנת (קואצ’רית) לתזונה בריאה.

באתר יש מתכונים רבים בריאים ודלי קלוריות שיכולים להוות בסיס לתפריט מאוזן ובריא לירידה במשקל, את יכולה להתייעץ איתי לגבי התזונה שלך ואני יכולה לסייע לך כיצד מצד אחד להימנע מבחירות תזונתיות שאינן טובות לגוף שלך ומצד שני כיצד לבצע את הבחירות הנכונות שיתמכו בגוף ויסייעו לו להתחזק ולהיות בריא יותר במקביל ובנוסף לאימונים.

בנוסף את יכולה לעקוב אחרי חשבון האינסטגרם שלי (Fit4uwithayelet) שם אני מעלה הרבה מן הארוחות שלי ככה שאת יכולה ללמוד ממני בזמן אמיתי מה לאכול ומתי. כיוון שאני לא דיאטנית קלינית אני לא בונה תפריטי דיאטה.

אופן וצורת האימונים באתר בשילוב תזונה נכונה, מסייע בהורדת כולסטרול, רמות סוכר ולחץ דם. מעלה את היכולת האירובית שלך ומחזק מאוד את שרירי השלד והיציבה.

יתרון גדול נוסף הוא פרקי הזמן הקצרים של האימון, העלות הנמוכה והזמינות הגדולה, בכל מקום ובכל זמן שאת בוחרת להתאמן, במחשב או בטלפון, התנאי היחידי הוא חיבור לאינטרנט.

בוודאי, אם הצטרפת למסלול מנוי ה BFF אני מצרפת אותך לרשימת שידור (רשימת קשר ולא קבוצה) בווטסאפ, את מקבלת ממני הודעה בכל בוקר עם לינק לאימון היומי ואת מוזמנת להפנות אלי שאלות, בקשה להכוונה, לשלוח לי תמונות ולקבל ממני מוטיבציה יומיומית.

כמובן שאם לא הצטרפת למסלול ה BFF ורכשת מנוי במסלול הרגיל  את מוזמנת להפנות אלי שאלות דרך האתר, כתגובה לאימון מסוים, אם יש לך שאלה ספציפית או רוצה להתייחס לאימון עצמו וכמובן דרך “צור קשר” או באמצעות הפייסבוק והאינסטגרם

אם את סובלת מבעיה בריאותית כלשהי או כאבי גב, כאבי ברכיים, כאבי פרקים או כל בעיה אחרת – יש לקבל אישור רופא לפני תחילת האימונים.

ברישום לאתר עלייך להתחייב כי בריאותך תקינה ומאפשרת לך השתתפות באימונים.

  • בכדי להשתתף באימונים עלייך היות מנויה.
  • עלייך להרשם כאן , באמצעות כרטיס אשראי או פייפאל, לבחירתך, התשלום הינו חודשי, מתחדש אוטומטית בכל חודש (הוראת קבע), עד אשר את מודיעה לי במייל על בקשת הפסקת תשלום ואני מבטלת את הוראת הקבע.
  • את יכולה עכשיו להכנס לחלק הפתוח למנויים בלבד  FITTERS ONLY. הלשונית הזו תפתח לך בסרגל העליון רק לאחר שהסדרת תשלום והכנסת את שם המשתמש שלך והסיסמה.
  • אם נרשמת למסלול ה BFF בשלב זה (ולא יאוחר מ 24 שעות מההרשמה שלך) תקבלי ממני הודעת ווטסאפ של ה FITTERS.
  • ההצטרפות למסלול ה BFF היא בחירה שלך כמובן, רק את מכירה את עצמך ואת רמת המוטיבציה שלך, מסלול המנוי הזה נותן יתרון לתקשורת מהירה איתי. שימי לב לאחר הרישום להכניס את פרטי הטלפון שלי לרשימת אנשי הקשר שלך – אילת סער 050-9232208 על מנת שתוכלי לקבל ממני את ההודעות הקבוצתיות מרשימת השידור (זה תנאי של אפליקציית הווטסאפ)

את לבושה בבגדי ספורט? אם לא, לכי תתלבשי (-:

בחלק הזה פתוחים לך כל האימונים שנמצאים באתר.

את יכולה לבחור להתאמן איתי את האימון היומי שתמיד יופיע בראש העמוד של החלק למנויים בלבד.

את יכולה גם להחליט שאת מתאמנת אימון אחר ולהקליד בתיבת החיפוש, למשל “אימון רגליים, משקולות יד” – יופיעו לך כל האימונים הממוקדים לרגליים ועם משקולות יד.

את יכולה להתאמן על פי מסגרת זמן, נניח יש לך רק 15 דקות, את במלון ואין לך כל ציוד עזר, הקלידי בתיבת החיפוש “15 דקות, משקל גוף” – יופיעו לך כל האימונים שנמשכים 15 דקות והם ללא עזרים.

בסרגל הימני תוכלי לראות את הקטגוריות של האימונים:

על פי משך זמן האימון: 10 דקות, 15 דקות, 20 דקות, 30 דקות

על פי קבוצות שרירים: רגליים, ישבן, פלג גוף עליון, בטן

על פי ציוד ועזרים: משקל גוף, משקולות יד, גומיות